13 listopada 2012

Restaurant Day Kuchenne Fantazje

Restaurant Day, Kuchenne Fantazje, Konin, restauracja, ciasta, desery, muffiny, cupcake'i, tarty, jednodniowa

Strasznie się ucieszyłam na wiadomość, że w listopadzie dobędzie się kolejny Restaurant Day. Kolejny w Polsce, choć dla mnie tak naprawdę pierwszy. Po raz pierwszy, również, zupełnie obcy mi ludzie będą kosztować moich dań:)  Ekscytacja jet ogromna:)

O co chodzi?
RD to akcja, w której każdy może otworzyć jednodniową restaurację. Najważniejsza jest chęć gotowania i pieczenia!:) Nie potrzebny jest lokal, kelnerzy, a kucharzem może być KAŻDY:) Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia.
Latem większość restauracji działa na wolnym powietrzu, bo wystarczy koc lub europaleta i aranżacja jest gotowa, a całość tworzy fajny klimacior. Zimą jest zdecydowanie trudniej albo po prostu inaczej. Ciepłe lokum brzmi bardzo rozsądnie.
Co jest więc najważniejsze?
Ludzie, dobra zabawa, świetna atmosfera i jedzeniem przygotowanym z ogromną pasją!

Na mój pierwszy RD przygotowałam menu składające się z samych słodkich wypieków, ponieważ wydawało mi się to przeuroczym wkroczeniem w restauracyjną zabawę. Poza tym, będzie mi dużo łatwiej czuwać nad organizacją, nie martwiąc się gotowaniem potraw na miejscu. W przyszłości na pewno będę sobie podnosić poprzeczkę, ale na początek, nie chciałam komplikacji.

Wszystkich spragnionych słodkości SERDECZNIE ZAPRASZAM na  
RESTAURANT DAY KUCHENNE FANTAZJE
który odbędzie się 17 LISTOPADA 2012 w KONINIE. 
START o 14:00.

Dlaczego Konin? Konin to moje miasto rodzinne i o wiele łatwiej było mi zorganizować lokal i transport:)

 MENU :
TARTA CYTRYNOWA Z BEZĄ
CIASTO JOGURTOWE Z KAWAŁKAMI CZEKOLADY I BANANAMI W LIKIERZE
CIASTO Z CUKINII
MUFFINY
CUPCAKE'I
CIASTKA OWSIANE
KAWA

Chłopaki z Pizerii Johni Beconi ugoszczą mnie u siebie w lokalu na ul. Spółdzielców 71A, 62-590 Konin. Z racji tego, że pizza będzie się w tym dniu kręcić, lepiej odpuście sobie obiad :D Zapachy będą nieziemskie:)
DO ZOBACZENIA!:)

1 komentarz: